Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 12 maja 2019

225. English Matters KIDS! (03/2019)

Na kolejne wydanie magazynu English Matters KIDS! czekałam z ogromną niecierpliwością. Prywatnie zajmuję się nauczaniem języka angielskiego dzieci, także możecie sobie wyobrazić moją radość, gdy dotarła do mnie wiadomość, że moje ulubione czasopismo do nauki języka angielskiego zdecydowało się wypuścić na rynek wersję przeznaczoną dla najmłodszych uczniów. Dla mnie była to i wciąż jest prawdziwa bomba wydawnicza! Choć pomocy dydaktycznych mam naprawdę bardzo dużo (czasami uważam, że nawet jest tego za dużo), to tego typu podsuwaczy pomysłów nigdy za wiele. 


Trzeci numer English Matters KIDS! to kolejna kopalnia pomysłów na zajęcia, które można przeprowadzić zarówno indywidualnie, jak i grupowo. Warto wiedzieć, że na stronie magazynu (www.emkids.pl) znajdują się dodatkowe materiały, m.in. do drukowania, także uzupełnijcie braki w tuszach, bo na pewno znajdziecie tutaj coś interesującego. Ja już co nieco podrukowałam. Colorful Media wykorzystuje również w swych czasopismach kody QR, za pomocą których za pomocą smartfona można w ekspresowym tempie odsłuchać nagranie MP3 lub obejrzeć proponowane wideo. Na odbiorcę czeka kolejna dawka rymowanek, dialogów, zabaw oraz aktywności fizycznych, za pomocą których dziecko szybko i łatwo przyswoi materiał. Już na pierwszej stronie wita nas klasyczne nursery rhyme, czyli Little Star. Za pomocą kodów QR możemy szybko odsłuchać nagrania zarówno w wersji ze słowami, jak i karaoke. Na dziecko czeka również tematyczna praca plastyczna. 


Na małego ucznia czeka również ukochana bajkowa postać - Czerwony Kapturek, czyli Little Red Riding Hood, z pomocą której pozna oraz przypomni sobie słownictwo związane, m.in. z rodziną. Dzięki chwytliwej rymowance zapamięta nowe słownictwo oraz poćwiczy wymowę. W trzecim wydaniu nie mogło zabraknąć sympatycznej małpki Kiki, z którą reportem English Matters Kids! przeprowadzi wywiad. Dowiemy się w nim co lubi jeść małpka, jaki jest jej ulubiony kolor, oraz co potrafi robić. Kolejne nursery rhyme nieco mnie zaskoczyło, bowiem tego akurat nie znałam. Mowa tu o Diddle, diddle Dumpling (Przytulaśny Ptyś). Następnie krótka, szybka i efektywna przypominajka cyfr z pierwszego numeru magazynu, do której potrzebujemy klocków w różnych kształtach.Tematem numeru jest Food - Jedzenie, także nie mogło zabraknąć słownictwa oraz zwrotów z tym związanych. Dzieci mają okazję nauczyć się wyrażać w języku angielskim co lubią i czego nie lubią jeść. 


Lekcja WF z Youtube, w której gwiazdą jest Teddy Bear to strzał w dziesiątkę. Zeszły tydzień spędziłam na nauce tej piosenki przedszkolaków, dzięki czemu pod koniec tygodnia pięknie operowali słownictwem związanym z czynnościami, np. jump up high, turn around. Piosenką numeru jest zapewne wszystkim dobrze znane Five Little Ducks. Na końcu znajduje się utrwalanka, słowniczek obrazkowy oraz 25 wyrażeń używanych przy stole (bardzo przydatne!). Całość zdobią śliczne ilustracje, które macie okazję zobaczyć na zdjęciach. 

English Matters KIDS! to świetne źródło inspiracji zarówno dla rodzica, jak i nauczyciela. Magazyn oferuje bogatą bazę materiałów dodatkowych w różnych formach - nagrań, piosenek, kolorowanek,  ilustracji, filmików. Przekazuje dziecku wiadomości w sposób przyjemny, ciekawy i efektywny. Polecam z całego serca. 


(klikając w powyższy tekst zostaniesz przeniesiony na stronę kiosku Colorful Media)

Za egzemplarz serdecznie dziękuję wydawnictwu Colorful Media! 





komentarze

  1. Ale piękne, kolorowe ilustracje! Mój synek jest teraz na etapie liczenia do 10 po angielsku mimo, że ma dopiero 3 lata i po polsku mało jeszcze mówi;p zainteresujemy się za kilka lat tymi książeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak patrzę się na zdjęcia ze środka tego magazynu, to od razu żałuję, że nie mogłam go mieć będąc małą! Wtedy na pewno nauka języka angielskiego sprawiłaby mi o wiele więcej radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. W dziesiejszych czasach nauka to chyba sama przyjemność z takich pięknych i kolorowych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ilustrację:) Dla dzieciaków pewnie bardziej frapujące niż nauka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatycznie poznaje się język obcy z takimi pomocami edukacyjnymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wygląda naprawdę ciekawie. Na pewno jest też bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wydanie, może skuszę się na nie dla mojego 6-latka. Angirlskiego dodatkowo uczy się w przedszkolu i coraz lepiej mu to idzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie, że można pobrać materiały ze strony. Fajne wydanie książki dla dczieci. Proste i zrozumiałe

    OdpowiedzUsuń
  9. O to właśnie jest coś czego szukam dla mojej córki. Bardzo Ci dziękuję za ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupuje ten magazyn mojemu siostrzeńcowi i jest zachwycony. Razem słuchamy i powtarzamy słówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie znałam tego, chętnie zobaczę dla swoich synów 💜

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, każdy rodzic powinien z tego skorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie fajniejsze niż nudne lekcje! Podoba mi się, że jest przystosowane do naszych czasów i można sobie coś ekspresowo odsłuchać na telefonie, zamiast taszczyć dodatkowy sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałąm, że jest wersja dla dzieci.. kupie chrześniakowi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne, ale niestety nawet najfajniejsze książki nigdy nie wygrają z programami komputerowymi i ja raczej w nich widze przyszłość samodzielnej nauki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i ciekawy sposób na przyswojenie języka obcego przez najmłodszych 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie pomoce zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ilustracje są naprawdę na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja! Nie wiedziałam, że jest wersja dla dzieciaków :D Będę musiała nadrobić :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne czasopismo dla dzieci. Sama od czasu do czasu sięgam po wersję dla osób będących już na wyższym poziomie nauki języka angielskiego.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  21. warto uczyć dzieci języków obcych, bardzo fajne czasopismo

    OdpowiedzUsuń
  22. Ilustracje są przepiękne! Całość prezentuje się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne książeczki :) bardzo dobrze przygotowane materiały do pracy w domu z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie ciekawe i pomocne materiały do nauki angielskiego. Już wiem, co kupię kuzynowi!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje dziewczyny chcą się uczyć rosyjskiego. Jestem ciekawa czy znajdzie się też coś dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie miałam takich, jak rozpoczynałam swoją przygodę z angielskim :( Może teraz jakoś lubiłabym ten język ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne te czasopisma edukacyjne dla dzieci teraz

    OdpowiedzUsuń
  28. Idelana dla mojego 7latka. Uczysz angielskiego? Szacunek...podziwiam ludzi którzy dali radę, ja nie dałam 😂🙈😁 tyle jest teraz świetnych pozycji edukacyjnych dla dzieci z każdej dziedziny. Kiedyś nie było takich bajerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. I uwielbiam to 💞 uczenie tego języka daje mi wiele satysfakcji. Zwłaszcza jak widzę efekty mojej pracy 🧡

      Usuń
  29. Fajny magazyn na pewno gdy dzieciaczki będą trochę starsze zrzucał na niego uwagę ja pamiętam Za moich czasów był taki magazyn English Junior w którym istniały takie postacie jak królik Bugs Kaczor Daffy pamiętam że bardzo mi pomógł w angielskim niestety gdzieś się nam podziały ten cały zbiór a jeszcze kilka lat temu miałam go w domu i nie wiem czy ktoś mi po prostu go wyrzucił międzyczasie czy kompletnie nie mam pojęcia cały taki zbiór gazetek gdzieś przepadł A były w dobrym stanie no i były dlatego kasety magnetofonowe które godzinami słuchałam uzupełniając właśnie zadania w gazetce może powinnam się za tym porozglądać gdzieś to jednak leży Zakopane Pod stertą mało potrzebnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  30. O, to ja miałam w planach ten magazyn w wersji dla dorosłych, a tutaj ktoś wychodzi naprzeciw młodym i tym, co coś potrafią w języku angielskim, ale jednak jego poziom wymaga wiele do życzenia! No, no, no... Chyba się na niego skuszę... Znaczy się, to dla siostrzeńca. Tak, siostrzeńca... ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne wyjście do nauki dla najmłodszych - w końcu ile można siedzieć nad klasycznymi podręcznikami i wkuwać słówka? :) A przecież tych najmłodszych najtrudniej jest zainteresować taką nauką języka obcego ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne i ciekawe wydanie. Dzieci uwielbiają wszystko co kolorowe i inne niż standardowe podręczniki.

    OdpowiedzUsuń
  33. To wydanie wygląda bardzo porządnie. Takie ilustracje w sam raz dla dzieci, żeby dodatkowo je zainteresować. Akurat mnie się nie przyda, ale polecę je koleżance, której syn uczy się angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń