Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 17 lutego 2018

Fantastyka w Wydawnictwie Kobiecym!

Wraz z nadejściem wiosny w Wydawnictwie Kobiecym ukażą się dwie wspaniale zapowiadające się pozycje z gatunku fantastyki młodzieżowej. Poniżej prezentuję oficjalne okładki książek oraz opis wydawcy. 


Pierwszy tom bestsellerowej serii fantasy dla młodzieży!

Życie Piper i jej młodszego brata zmienia się w ciągu jednej nocy. Po tragicznej śmierci ich matki lądują na idyllicznej wyspie pod opieką nieprzyzwoicie bogatej babci, której nigdy wcześniej nie spotkali. Dziewczyna zaczyna się buntować, bo jedyne co można robić w Raven Hollow to zanudzić się na śmierć.

Biały Kruk to pierwszy tom serii Raven, w której wątki paranormalne łączą się z romansem i tajemnicami! To idealna propozycja dla fanów książek fantasy, którzy zakochali się historiach takich jak Saga Zmierzch, Akademia Wampirów czy Dary Anioła!

Kiedy na drodze Piper staje zabójczo przystojny Zane Hunter, okazuje się, że życie na wyspie może być całkiem znośne. Między parą zaczyna iskrzyć, chłopak ma w sobie coś niezwykłego… coś nadprzyrodzonego i śmiertelnie niebezpiecznego. Dlaczego jednak trzyma ją na dystans?

Piper nigdy wcześniej nie zastanawiała się nad przeszłością swojej rodziny i była przekonana, że jest zwykłą nastolatką,. Dlaczego wszyscy w Raven Hollow sprawiają wrażenie, jakby doskonale ją znali i co oznaczają niezwykłe tatuaże, które ożywają na jej oczach?

Kiedy ktoś próbuje zabić dziewczynę, staje się jasne, że ona i jej babcia muszą sobie dużo wyjaśnić. Kim jest Piper? Czym jest Zane? Czy ten cały nadprzyrodzony świat, który znała tylko z filmów może być prawdziwy?

J.L. Weil – bestsellerowa autorka USA Today. Mieszka w Illinois i pisze książki z serii Young Adult i New Adult. Jej bohaterki to wygadane i zadziorne dziewczyny, które poradzą sobie w każdej sytuacji. Na każdą z nich czeka równie zadziorny chłopak! Weil przyznaje się, że Jensen Ackles i malinowa mocha to jej największe uzależnienia. Oprócz tego chętnie rozmawia ze swoimi fanami o pozostałych sprawach, do których ma słabość: książkach i serialu Supernatural.
PREMIERA: KWIECIEŃ 2018 

Żywiołowa odpowiedź na serię Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy!

Nicole Cassidy po zmianie szkoły trafia do dość specyficznej klasy dla niezwykłych uczniów. Okazuje się, że ktoś z jej przodków był greckim bogiem, przez co ona sama jest...czarownicą! Wraz z innymi uczniami będzie się uczyć panowania nad mocami i wykorzystywania ich w dobrym celu. 

Michelle Madow na nowo opowiada historię greckich mitologii, przenosząc stare wierzenia do współczesnych czasów. Jej bohaterowie to zwykli uczniowie, którzy niespodziewanie odkrywają swoje przeznaczenie. 

Podczas wspólnego oglądania przelatującej obok ziemi Olimpijskiej Komety, Nicole i czterech innych uczniów zostaje obdarzona mocami Żywiołów. Niestety jednocześnie został otworzony portal, przez który na ziemię zeszli Tytani. Teraz to Nicole i jej znajomi z klasy muszą stanąć z nimi do walki i uratować świat. 
PREMIERA: MAJ 2018

Zarówno pierwsza jak i druga pozycja bardzo przyciągnęły moją uwagę i, nie wiem jak wy, ale nie mogę doczekać się wiosny! 

komentarze

  1. Fantastyka raczej mnie nie interesuje. :) Chociaż druga propozycja brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jestem ciekawa tej "odpowiedzi na Percyego Jacksona i Bogów Olimpijskich", dość odważnie się wydawnictwo reklamuje :) Percyego uwielbiam więc z chęcią zobaczę co z tego "Proroctwa cieni" wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój gatunek, fantastykę czytam naprawdę od wielkiego dzwonu. Ale fajnie, że wydawnictwo rozwija się i myśli o czytelnikach lubiących ten gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, Elementals może być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyka młodzieżowa już nie dla mnie. Poza tym nie cierpię fantastyki :-)

    pisanyinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten gatunek, więc będę wypatrywać nowości

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza książka nie jest już w moim typie (tyle czytałam książek podobnych do niej), ale okładka oraz to, że autorka jest fanką Supernatural, urzekły mnie. Więc może dam się skusić. A co do drugiej ... Nie czytałam - ani nie oglądałam - Percy Jackson, ale też wydaje się fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię fantastykę, ale raczej taką przygodową niż paranormale.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj nie czytuję takiej fantastyki ale fajnie że wychodzą takie pozycje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety brzmi to trochę jak te słabe pseudo-fantastyczne romanse. Cóż, zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale nie spodziewam się arcydzieł. ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Królowa Książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, do fantastyki chyba nigdy się nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujące :) Szczególnie ciekawi mnie książka "Elementals: Proroctwo cieni", szkoda tylko, że na premierę trzeba czekać aż do maja ehh :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię fantastykę, a bardzo rzadko ją czytam. "Biały kruk" mnie zaintrygował.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. "Pierwszy tom bestsellerowej serii fantasy dla młodzieży!" - to tekst, który chyba pojawia się na co drugiej tłumaczonej na polski książce fantasy dla młodzieży :D Jest jednak ostatnią rzeczą, która do książki może mnie przyciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyka to nie moje klimaty, ale na pewno książki znajdą swoich zwolenników :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z niecierpliwością na obie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie znalazłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie pozycje mnie zainteresowały :) Nie mogę się doczekać momentu, kiedy będę miała okazję je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jestem bardzo ciekawa "Białego kruka", zwłaszcza, że kocham "Akademię wampirów" i "Dary Aniola", do których jest porównywany.
    Za to do drugiej książki nie jestem przekonana.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza książka bardzo mnie zaintrygowała :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, taka książka w wydawnictwie Kobiecym? Szykują się zmiany, na które jak najbardziej jestem gotowa. To mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydawnictwo kobiece wydaje świetne książki. Podoba mi się praktycznie każda. Założę się, ze te również będą super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam, aż Kruk do mnie "przyleci" i wprost nie mogę się doczekać, bo zapowiada się cudownie :D


    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ech, nie lubię takiego porównywania do serii, bo często okazuje się, że jednak dana książka na to nie zasługuje. Jednak opis zarówno pierwszej, jak i drugiej mi się spodobał :) Myślę, że poczekam na recenzje i wtedy zdecyduję czy chcę przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyka to jednak nie moje klimaty ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak najbardziej mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastykę rzadko czytam, ale pierwsza pozycja naprawdę mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza pozycja bardziej mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nie czytałam fantastyki dla młodzieży i muszę powiedzieć, że troszkę mnie zainteresowałaś :)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  30. Raczej nie czytam takiego rodzaju książek, ale może jak będzie premiera to skuszę się, albo chociaż wypożyczę egzemplarz?

    Zapraszam na przedpremierową recenzję książki Surogatka Louise Jensen. Książka zdecydowanie warta przeczytania !

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/surogatka-louise-jensen.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsza książka chyba jednak bardziej mnie zainteresowała. ;) Zapisuję tytuł. ;D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię książki z motywami mitologicznymi, ale mam wrażenie, że Elementals będzie strasznie pretensjonalne i zupełnie nie w moim stylu... No ale zobaczymy - jeśli wpadnie mi w ręce, to może sama sprawdzę, jak to jest ;)

    Pozdrawiam
    Wiedźma

    OdpowiedzUsuń