Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 26 czerwca 2018

136. Niewinna, Whitney G.

Whitney G. zrobiła to po raz kolejny... wręczyła mi cieniutką książeczkę, doprowadziła do skraju wytrzymałości, a na końcu zrzuciła bombę i kazała czekać na kolejną część. Jedynym plusem jest fakt, że Prawo miłości mam już u siebie, ale zanim sięgnę po zakończenie miłosnej serii z prawniczym twistem, mam w planach inną książkę. Także... i tak muszę czekać! 

Whitney G. to amerykańska autorka urodzona w 1988 roku w Memphis w stanie Tennessee. Jej twórczość przeznaczona jest przede wszystkim dla kobiet; są to powieści i opowiadania z gatunku literatury kobiecej i erotycznej. Whitney to optymistka uzależniona od słodyczy, podróży, herbaty i aromatycznej kawy. Prócz tworzenia pikantnych historii z nietuzinkowymi bohaterami, zajmuje się blogiem The Indie Tea, którego jest współzałożycielką. W listopadzie 2017 roku zadebiutowała na polskim runku powieścią Turbulencja, a w tym roku Wydawnictwo Kobiece zdecydowało się również na wypuszczenie bestsellerowej pikantnej serii z prawniczym twistem Domniemanie niewinności, w skład którego wchodzą: Oskarżyciel, Niewinna, Prawo miłości. 


Andrew Hamilton, seksowny i bezwzględny prawnik z Nowego Jorku ma dwie złote zasady: nie sypiać dwa razy z tą samą kobietą i zero kłamstw. Gdy przekracza pierwszą zasadę dla Aubrey, ona łamie drugą, przez co ich drogi się rozchodzą. Jednakże, czy Andrew jest niewinny? Kim jest tajemnicza Ava? Aubrey ma w sobie coś, co nie pozwala mężczyźnie trzymać się od niej z daleka na długo. Rozpoczyna się namiętna przepychanka, podczas której wychodzą na jaw kolejne sekrety. 

,,Kłamiąc o jednym, kłamiesz o wszystkim." 

Drugi tom wciągającej serii od Whitney G. był wart czekania! Co prawda, jestem zawiedziona objętością tej książeczki, gdyż jest to podobnie jak w przypadku Oskarżyciela, lekko ponad sto stron, które po prostu się zjada. Amerykańska autorka stawia przed nami dalsze losy ekscentrycznego związku aroganckiego prawnika i roztargnionej baletnicy. Oskarżyciela czytałam w kwietniu tego roku i pomimo faktu, że od tego czasu minęły dokładnie dwa miesiące, nieco się obawiałam, że nie uda mi się wbić w tę historię z taką samą energią - na szczęście moje obawy były zupełnie niepotrzebne, bowiem Whitney G. jak zwykle kompletnie mnie urzekła. Martwiłam się, że otrzymam odgrzewanego kotleta, a dostałam pyszną babeczkę z dużą wisienką na szczycie.  


Kontynuacja Oskarżyciela wprowadza czytelnika w przeszłość Andrewa oraz życie prywatne Aubrey. Czy Hamilton zawsze był takim zatwardziałym egoistą? Co zdarzyło się sześć lat temu w życiu Andrewa, co na zawsze odmieniło jego losy? Jak wygląda sytuacja rodzinna Aubrey? Czy pomiędzy bohaterami rozwinie się coś więcej? Niewinna to swoiste odwrócenie ról. W tej części górą jest Aubrey, która pomimo swej delikatnej natury, zaczyna dominować nad Andrewem. Druga część jest jeszcze pikantniejsza, Andrew jeszcze bardziej pyszałkowaty i tajemniczy, a Aubrey w końcu zyskuje przewagę!  

,,Deszcz. Nowy Jork. Złamane serce. 
Złamane na dobre, na zawsze.''

Choć książka składa się z lekko ponad stu stron, to obfituje w niespodziewane zwroty akcji, seksowne sceny erotyczne, cięty język bohaterów oraz ostry humor autorki. Zakończenie okazało się być totalną bombą, która ponownie wbiła mnie w fotel. Whitney G. to jedna z nielicznych autorek, która potrafi rozśmieszyć mnie do łez, a śmiałość pióra przyprawić o rumieniec. Wprost nie mogę się doczekać lektury Prawa miłości. Jestem ciekawa tego, jak autorka zakończy historię Aubrey i Andrewa. 



Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiece! 

komentarze

  1. Naprawdę te książeczki mają raptem troszkę ponad sto stron? :o Zawsze mi się wydawało, że to pełnowymiarowe książki, a tu taki zonk :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie ciągnie mnie do poznania tego cyklu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to dobre książki na raz, na wakacje, na piknik, na camping.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi naprawdę bardzo ciekawie. Myślę, że są w sam raz na letni wypoczynek! Dopisuję do listy książek na wakacje!

    Buziaczki ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/2018/06/cofnijmy-sie-w-czasie-les-miserables.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jestem bardzo ciekawa trzeciej części! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak nie jestem fanką takich serii...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć nie przepadam za takimi książkami to ta jakoś mnie do siebie przyciąga... Mała ilość stron tym bardziej nie będę żałować, kiedy niekoniecznie przypadnie mi do gustu. Chętnie zaryzykuje i przeczytam :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na ich ilość stron to idealna książka np na podróż pociągiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi fajnie i pikantnie, nigdy nie słyszałam o tych tytułach :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co nie ciągnie mnie do nich :) Ale fajnie czasem poczytać coś pikantnego ;)

    Pozdrawiam
    http://zksiazkanakanapie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mnie już czeka ostatnia cześć. Kocham tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna seria, z którą koniecznie muszę się zapoznać! Miałam czytać mniej romansideł, ale przy takim opisie fabuły nie można przejść obojętnie obok tego tytułu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nabieram coraz większej ochoty na tę serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym cyklem mam tak, że z jednej strony mnie kusi, a z drugiej strony ciągle odkładam go na później. W końcu na pewno przeczytam. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie trochę denerwuje, że są takie cieńkie ale czuję, że i tak je przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, czytałam już te książki, pierwszą część i niestety masakra :( Nie lubię takiego rodzaju książek :)
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/royal-tom-1-krolestwo-ze-szka-royal-tom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ci się nie spodobały :( ja ogólnie erotyków nie lubię, ale humor i pióro autorki totalnie mnie przekonały 😊

      Usuń
  17. Być może po nią sięgnę, lubię takie krótkie powieści
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie czytałam, ale mam w planach. Polubiłam pióro autorki, a tę serię dużo osób zachwala więc czemu nie? :) Szkida tylko, że podzielono to na tak króciutkie tomiki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie miałam okazji poznać twórczości tej autorki, jednak po Twojej recenzji z chęcią sięgnę po tę książkę. Powieści dla kobiet to jedne z moich ulubionych :) Okładka tym bardziej przyciąga do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki bardzo mi się podobały i własnie zapisałam się na trzecią część, która na dniach ma do mnie dotrzeć. Mogły jednak zostać wydane jako jedna powieść. Wtedy zaoszczędzono by pieniędzy czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Twojej recenzji wynika, ze to fajna lekka lektura. Krótka idealna na jedno popołudnie. Muszę wpisać na swoją listę :) Ale faktycznie można było zrobić to jako jedną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się, że to książki w sam raz na jeden wieczór, żeby się odstresować i miło spędzić czas. :) Może kiedyś się skuszę. ;)
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety książka nie dla mnie jak i ogółem cała seria.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  24. Książka nie dla mnie, ale na pewno polecę ją mojej córce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Turbulencja autorki bardzo mi się podobała, więc z pewnością sięgnę po jej wszystkie książki, które zostaną wydane w Polsce. Po powyższą serię również. Czekałam na ostatni tom, a że już jest, to tylko kwestia czasu aż zaopatrzę się w te książki. A przynajmniej taką mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis. Będę na pewno tu częściej.

    OdpowiedzUsuń