Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 29 marca 2018

Wielki BOOK HAUL (I kwartał 2018 roku)

Co miesiąc obiecuję sobie, że nie kupię więcej ani jednej książki i co miesiąc się okłamuję. Jednakże moje małe uzależnienie ostatnio zaczęło dawać mi się we znaki - skończyło mi się miejsce na półkach; postanowiłam, że naprawdę zmniejszę ilość kupowanych przeze mnie książek. Póki co, idzie mi całkiem nieźle - regularnie pakuję książki do internetowych koszyków, ale w ostatnim momencie po prostu zamykam przeglądarkę, zanim złożę zamówienie. Tak czy siak, przez ostatnie trzy miesiące do mojej biblioteczki napłynęło całkiem sporo nowości. Zapraszam na kwartalny book haul!

Od jakiegoś czasu mam manię uzupełniania serii i tym też sposobem postanowiłam dokupić ostatnim tom trylogii Kronik czerwonej pustyni oraz dwa kolejne tomy trylogii Klątwy. Dołączył do nich drugi tom serii o Lipowe Puzyńskiej. Z kolei pod koniec 2018 roku dokupiłam ostatni tom młodzieżowego Domu nocy. 

Zdecydowałam się również sięgnąć po pióro Cecelii Ahern. Na pierwszy ogień trafiła Skaza, a później dołączył do niej przepięknie wydany Lirogon. Naszła mnie również ochota na pióro Rainbow Rowell, która zachwyciła mnie swoją Linią Serc. Udało mi się zdobyć jej dwie książki: Załącznik, Nie poddawaj się. Dopadłam jeszcze książki Gail McHugh. Wszystkie egzemplarze kupiłam za śmieszne pieniądze - około 7-8zł. 


W lutym wzbogaciłam swoją kolekcję książek o filmowe egzemplarze bestsellerów: Zanim się pojawiłeś oraz Był sobie pies. Zainwestowałam również w kupno książek, o których dawno marzyłam: drugi tom Dworów Maas oraz Szóstkę wron. 

Teraz czas na książki, które otrzymałam od wydawnictw!

Podsumowując, tak prezentuje się kwartalny stos! 




komentarze

  1. Ach, ja też sobie ciągle obiecuję, że nie będę kupować więcej książek dopóki liczba nieprzeczytanych na mojej półce diametralnie się nie zmniejszy. Ale jak to się mówi, obiecanki cacanki :D
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy stosik. :) Mam podobnie z kupowaniem książek. Też sobie obiecuję, że teraz już na pewno nic nie kupię, że mam sporo nieprzeczytanych pozycji na półkach, a i tak ulegam i przynoszę do domu nową książkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego, życzę Ci masy wolnego czasu na ogarnięcie tej ilości książek! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba u każdego w końcu nadchodzi ten czas, kiedy trzeba powiedzieć ,,nie, od dzisiaj kupuje mniej książek'' – jedyni faktycznie ograniczają, inni (w tym ja) po prostu przenoszą się na inne działy, które nie zajmują tyle miejsca, co książki. Mnie ostatnio bardzo kuszą np. filmy. Żartuje sobie, że dobrze, iż seriale są takie drogie, bo inaczej już dawno padłabym ich ofiarą. W każdym razie podpatrzyłam co kupiłaś i jednocześnie muszę ostrzec, trylogia ,,Klątwy'' im dalej tym robi się gorsza. Niestety. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacne stosiki :) Kilka z tych książek bardzo chętnie sama bym przytuliła. Tylko nie ma jak, bo moja lista zakupów książkowych jest długa, ale niestety muszę się mocno ograniczać.
    W tym roku kupiłam zaledwie 4 książki, ale za to same takie, które bardzo chciałam, a z wydawnictw przybyło mi w sumie 13.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahah znam to!
    "Lirogon" czytałam i mnie się nie podobał :) a "skaza" czeka w kolejce do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kompulsywne kupowanie książek może być niebezpieczne, potem nie można się wygrzebać ze stosów nieprzeczytanych (jeszcze) tomiszczy! :P Bardzo fajny stosik, miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O bogowie, ile książek! :D
    "Zanim się pojawiłeś" polecam z całego serducha, to jedna z trzech moich ukochanych książek ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zaszalałaś kochana.:) Miłego czytania.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tych książek!
    Moje uzależnienie na szczęście nie jest aż tak widoczne, ale coś czuję, że za kilka miesięcy się to zmieni :D
    Szóstkę wron muszę przeczytać!
    Ciekawe co przyniesie kolejna część roku?
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  11. Omatkokochana! Ile książek! Ale dobra, od początku :D Tamtą dziewczynę i ja mam na półce do przeczytania, mam nadzieję, że okaże się dobra. ;) Ostatni raz gdy rozmawialiśmy chciałabym przeczytać. <3 Kuszą mnie recenzje niektórych blogerów, więc i ja chciałabym móc ja ocenić sama. ;) Wyśnione życie będę czytać na dniach, a co do Jej Wysokość P - to przyjemna lektura z puentą, myślę, że ci się spodoba. ;) Drugi tom Dworu sama mam w planach, ale kiedy ją przeczytam... Nie wiem... :(
    Co do Jojo Moyes - czytałam i polecam, pierwszy tom jest najlepszy, drugi średni, a trzeci - ciekawe jaki będzie - bo ostatnio czytałam w Internecie, że maja wydać ten trzeci... :D Gail McHugh - jestem zakochana w tych trzech powieściach. Rewelacja. Tylko pytanie czemu nie ma drugiej części Amber?! Ukrytą Łowczynię czytałam, ale na pierwszym tomie się skończyło, dalej nie miałam okazji poznać losów bohaterów, a i Ahern kusi swoimi książkami tak jak Puzyńska, którą uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile tu smacznych dobrodziejstw widzę mmm, aż ślinka cieknie ;) Mam tak samo jak Ty. Mówię.. w tym miesiącu nic nie kupuje, a zachwilę kurier przynosi paczki 😂😂 he he no co?, aż żal nie skorzystać jak są promocje prawda ?
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sobie obiecałam, że kupię maks 2 książki w miesiącu i raczej się tego trzymam :) Co prawda nie wiem jak będzie w kwietniu, bo upatrzyłam sobie kilka, ale w sumie to miesiąc urodzinowy, mogę sobie pozwolić na więcej ;p

    Pozdrawiam
    http://zksiazkanakanapie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka liczba książek robi wrażenie! :D
    Trollus ♥
    Rainbow Rowell mnie jakoś nie przekonuje. Przeczytałam kilka książek, ale to nie jest to. ;/
    ACOMAF <33 ♥
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym być równie uparta jak ty, nie potrafię powstrzymać przed zakupem. Na zdjęciach widzę masę książek które już bym kupiła, albo które w swojej kolekcji już mam. Moją kochaną E.Spindler której prawie wszystkie książki czytałam oprócz ,,Tamtej dziewczyny'' albo Rainbow Rowell, o której słyszę mnóstwo komentarzy (Musi być na mojej półce! ).\K.

    https://cleosevhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaźny stosik ;) Zainteresowała mnie "Hrabina.." A książka Był sobie pies w maju będzie miała kontynuacje "Ellie" ;)

      Usuń
  16. Większości nie znam xd ale Jej wysokosc P kest genialna :) no i Dwory ktore musze przeczytać:) zazdroszczę kolejnych tomow Porwanej Piesniarki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, pokaźna ilość! U mnie jest duuuużo skromniej. Na szczęście jeszcze aż tak się od tego nie uzależniłam!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój ostatni haul pojawił się chyba dwa lata temu. Nie chce myśleć ile książek od tego czasu trafiło na moje półki. :D Dwory i Puzyńska to genialne pozycje! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny Book Haul pomimo tego, iż z tego zestawienia czytałam tylko "Zanim się pojawiłeś" ;)

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z książek, które wymieniłaś, kojarzę jedynie "Więcej czerwieni" i "Zanim się pojawiłeś" :) Ta druga to totalny wyciskacz łez :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie nie nie.Sarah J Mas do mnie nie przemawia.Inne wybory przyzwoite ;))

    tojestbajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też skończyło się miejsce na półkach :'( Mam jeszcze tylko kawałek takiej niewielkiej półeczki, który się zapełni, jak zrezenzuję przeczytane już książki leżące na biurku. Trzeba będzie jakoś to przesegregować i ułożyć w dwa albo trzy rządki :/ Na szczęście akurat ja umiem powtrzymać się od kupowania książek. Mam więcej egzemplarzy ze współprac niż czasu na ich czytanie, a moja racjonalna strona to rozumie i powstrzymuje mojego wewnętrznego książkoholika przed rzuceniem się na każdą promocję :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja sobie obiecuję, że w końcu przeczytam Zanim się pojawiłeś, ale słabo to wychodzi :c
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Byl sobie pies <3

    Kupilas wiecej ksiazek niz ja mam w swojej biblioteczce :D

    www.read-me21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne stosy cudownych książek, czy może być piękniejszy widok? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne stosy <3 Tamtą dziewczynę serdecznie CI polecam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny stosik :) Domyślam się, że książki po 7-8zł kupiłaś na skladnicyksiegarskiej.pl? :D Ja tam poluje co tydzień, ale ciągle ktoś mnie wyprzedza i finalnie zostaję z niczym :( W każdym razie życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń